Du har kanskje lurt på hvordan renholdet i din organisasjon kan bli mer ressursoptimalisert og behovstilpasset? I mange tilfeller har renholdet (og tilhørende rutiner og prosesser) sett likt ut i mange år, uten at nye, smarte løsninger eller verktøy har blitt implementert. Kanskje er det på tide å hoppe på toget mot en digital transformasjon? Her kan du lese mer om noen av de store fordelene med å implementere digitale system og verktøy, som effektiviserer renholdsvirksomheten i organisasjoner innen offentlig sektor.
For å nyttegjøre dere av digitaliseringens muligheter, og dra nytte av et fremtidssikret, digitalt renhold må din organisasjon investere i verktøy som skaper riktige forutsetninger, og oppfyller behov og forventninger hos brukerne.
Men å digitalisere renholdet er imidlertid ikke noe som skjer over natten. Derfor har vi samlet de vanligste fallgruvene som din organisasjon bør unngå, og ha i bakhodet når dere tar i bruk en ny, digitalisert arbeidsmetode. Og hvordan kan våre markedsledende, skreddersydde produkter i CleanPilot bidra til at renholdere, teamledere og ledere kan jobbe mer effektivt og fremtidsrettet? Her nedenfor får du svaret!
Les mer om de viktigste aspektene ved å digitalisere renholdet i bedriften din.
Ved å unngå disse fallgruvene kan du sikre en vellykket implementering av et digitalisert renhold. Det er her CleanPilot kommer inn i bildet – vårt markedsledende system som muliggjør en ressurseffektiv og økonomisk bærekraftig renholdsvirksomhet.
CleanPilot gir din organisasjon muligheten til å arbeide mer langsiktig og strategisk med renholdet. Med våre digitale produkter og verktøy kan din organisasjon bygge opp, og tilpasse, renholdsplaner som forbedrer lokalets holdbarhet og sikrer at ressurser brukes der de virkelig behøves. Renholderne kan dermed forlate rigide og satte renholdsplaner, og i stedet jobbe ut fra reelle behov og forutsetninger for renholdet.
CleanPilot gjør det dessuten mulig for renholderne å bli helt digitale i sitt administrative arbeid. De kan legge papir og penn (eller Excel) bak seg, og håndtere alt administrativt arbeid og rapportering helt digitalt ved hjelp av sanntidskommunikasjon, oppdateringer, automatisering og tilpassede verktøy som optimerer rutiner og prosesser.
Videre gir CleanPilot din organisasjon en forbedret kostnadskontroll med funksjoner for, og innsikt i, forbruksmønstre, oppdatering av sanntidsdata og proaktivt renhold. Dette gjør det mulig å forutse behov, forebygge feil og optimalisere ressursbruken med fokus på merverdi. Hvorfor ikke gi renholderne tilgang til digitale verktøy som forenkler det daglige arbeidet – med økt fleksibilitet og høy kvalitet i renholdsvirksomheten?