Er du vår nye Customer Success Manager ?
Er du en måldrevet leder med kommersiell teft? Har du i tillegg handlekraft i utvikling av kontrakts- og kundeforhold? Da kan du være den vi leter etter!
I forbindelse med vår nordiske satsning ser vi etter en
kundenær og energisk leder for vårt Customer Success Team
Vi er en pioner innen software for renhold og facility-bransjen. Med en solid økonomi og sterk vekst har vi kunder i Norge, Sverige, Danmark, Finland, England og USA, inkludert noen av Europas største facilityselskaper, offentlig sektor, sykehus og store private aktører. CleanPilot er et helhetlig system, med sterke produkter og fleksible integrasjonsmuligheter. Vårt hovedkontor ligger på Vestre Rosten 69 i Trondheim, og vi tilbyr fleksible kontorfasiliteter i Oslo. Hos oss får du muligheten til å komme inn i et dynamisk og fremtidsrettet selskap med høye ambisjoner. Vårt produkt CleanPilot er unikt i markedet, og er med på å omstille en hel bransje.
For å sikre at våre dyktige medarbeidere, prosesser og kunder opplever Datec som den kundedrevne tjenesteorganisasjonen den skal være, skal vi ha på plass en erfaren leder innen Customer Success. Vår nye Customer Success Manager skal stå frem som en aktiv leder som får hele organisasjonen med seg i sin tenkning og selv være aktiv i å utvikle våre kunder til det beste for deres suksess. Dette står høyt på vår agenda og privilegiet med å ha et etablert og fremtidsrettet produkt i stadig utvikling vil være en fantastisk mulighet for den rette. Er dette deg?
Som Customer Success Manager (CSM) i Datec får du et kommersielt ansvar for selskapets portefølje, som vil bestå av kunder i offentlig og privat sektor i flere land. Du vil samarbeide tett med hele vår organisasjon, men mest av alt vil du være vår garantist for at kundenes tilbakemeldinger og behov blir målbæret inn mot vårt sterke utviklingsmiljø. Du evner å samarbeide og kommunisere godt med folk, du evner å lede på en utviklende måte som gjør at vårt Customer Success team jobber godt sammen og enhetlig med helheten av våre kundeforhold. Vi er godt etablert i markedet, men har et stort potensiale knyttet til å hjelpe våre kunder til å skape enda mer verdi for sine kunder. Datec har løsninger for dette, og derfor trenger vi en Customer Success Manager som leder dette arbeidet gjennom å befeste kundesentrisitet i alle våre ledd. Du har erfaring fra Customer Success team fra tidligere og vært en aktiv bidragsyter i å bygge team som dette.
Dette er en mulighet for en person som ønsker å være med å bygge et allerede suksessfullt selskap. Du vil være sentral i vårt lederskap og dine lederegenskaper blir avgjørende for din suksess.
Du vil rapportere til Director Customer Success i Datec. Director Customer Success vil lede de to viktige områdene Customer Operations og Customer Success Sales.
Hovedansvarsområder:
- Resultatutvikling: Sikre resultater ihht. mål
- Kundeprogram og referansekunder: Utvikle og drifte vårt kundeprogram, samt utvikle og bygge referansekunder
- Digitale løsninger og arbeidsprosesser: Effektiv utnyttelse av digitale løsninger, og bistå til videreutvikling av arbeidsprosesser og løsninger
- Ledelse: Bygge team som sikrer tilgjengelighet på ressurser, endringsledelse og bidra til godt arbeidsmiljø generelt og i teamet spesielt
Vi ser etter deg som er måldrevet og har kommersiell drivkraft, samt trives i grensesnittet kunder, teknologi og utvikling. Du har gode relasjonelle ferdigheter som har ført til at du allerede har et godt etablert nettverk, fremstår trygg og er handlekraftig der det er nødvendig for å sikre god utvikling av kontrakt og kundeforhold. Det vil være viktig at du som leder har jobbet med å utvikle Customer Success team eller har en klar forståelse av hva dette innebærer. Du lever godt med å jobbe mot renholdsbransjen og ser mulighetene for å utvikle denne stort. Den muligheten er der. Gjennom din systematikk er du veldig oppdatert på relevant teknologi både internt, hos samarbeidspartnere og konkurrenter.
Vår nye Customer Success Manager er en god lagspiller som liker å jobbe med andre for å oppnå suksess. Samtidig vil det være viktig å være selvgående og proaktiv til kundeprosessen.
Vi tror også at du har:
- Relevant salgserfaring med gode resultater fra B2B
- Erfaring med personlig resultatansvar
- Erfaring med kundeutvikling og kundeprosesser
- Formulerer deg godt på et nordisk språk, samt engelsk skriftlig og muntlig. Forstår og gjør deg forstått på svensk og dansk.
Arbeidssted for stillingen vil være Trondheim. Er du nysgjerrig på å høre mer om denne muligheten? Ring oss gjerne for en uforpliktende samtale eller send oss en mail, så tar vi kontakt med deg!
Vi har valgt The Assessment Company AS til å bistå oss med rekrutterings- og utvelgelsesprosessen.
Lone Holm Blaasvær: tlf. 924 45 136, mail: lone@theac.no
Amund Kristiansen: tlf. 91718762, mail: amund.kristiansen@theac.no
Søknadsfrist: 25. august
Bli en del av DATEC AS og bidra til å forme fremtiden i renholdsbransjen med vår unike teknologiplattform, Clean Pilot!
Vi ser frem til å høre fra deg!