La deg inspirere av hvordan andre har fått effekt av smart renhold, les våre referanser, og øk din kunnskap om fremtidens renhold på bloggen.

CleanPilot Value skaper verdi for kunden
Bransjens beste kundeportal for full oversikt over sanntidsdata, toveis kommunikasjon, ytelsesforbedring og bestillingsfunksjon

Hvorfor CleanPilot Value?

Digital leveranse - kundeportal

Kontinuerlig leveransedokumentasjon

Tegningsbasert oversikt
.png?width=1079&quality=high)
Sanntids- dokumentasjon

Trygg leveranse - transparent informasjon
.png?width=1079&quality=high)
Toveis kommunikasjon

Bestilling av ekstraoppgaver

"On demand" rapportering

Mer service for pengene
Med sanntidsdata og toveis kommunikasjon sikres optimalisering i hele leveranseprosessen.
Bransjens beste kundeportal
Med fakta for hånden kan kunden iverksette tiltak for å forbedre ytelsen på gjeldende prosjekter, og anslå senere anbud med større nøyaktighet.
Kundeportalen i CleanPilot er tilpasset kundens behov for kontroll, innsikt og forbedring. Med forhåndsdefinerte rapporter er det enkelt å hente innsikt underveis, og dashboard-funksjonen åpner for sanntidsinfo om hele renholdsleveransen.

CleanPilot Value åpner for en ny fleksibilitet i samspillet mellom kunde og leverandør
Toveis kommunikasjon med leverandør gjør prosessen langt mer smidig. Her kan man også bestille utførelse av ekstra oppgaver, og følge status på disse.
Renholder dokumenterer utførelse i CleanPilot Go, og kunden kan deretter analysere og optimalisere renholdet for fremtiden.

Ressurssider
Har du et spørsmål?
Fyll inn din informasjon her, så tar vi kontakt med deg.