La deg inspirere av hvordan andre har fått effekt av smart renhold, les våre referanser, og øk din kunnskap om fremtidens renhold på bloggen.
Full kontroll og oversikt for den enkelte kunde
Effektiv og riktig fordeling av kostnader og tid
Hvorfor CleanPilot Tenant?
Fordel kostnad på riktig avdeling/kunde
Full oversikt over arbeid utført for alle kunder
Automatiserte rapporter per kunde
Mer effektiv arbeidsflyt
Korrekt beslutningsgrunnlag ved endringsbehov
Gi kunden tilgang til sine lokaler som leietaker/avdeling i Value
Full oversikt og fordeling av kostnader per kunde eller avdeling
Nå kan du, ved hjelp av CleanPilot Tenant, enkelt tilordne en kunde eller avdeling som leietaker i dine planer.
CleanPilot Tenant gir deg visuell oversikt over hvilke rom hver leietaker har, og hvilken andel de har av fellesarealer. Du kan også se hvor mye tid som er planlagt for den enkelte kundens arealer, og sette opp egne kalkyler for hver av dem.
Automatiserte rapporter gjør avdelingsvis oversikt enklere enn noen gang, og med tilgang til Value vil hver enkelt kunde ha best mulig oversikt. De kan da se alle sine lokaler, med aktivitet og planer for sine områder, samtidig som de slipper "støy" ved at aktivitet i andre lokaler ikke er synlige for dem.
Når rom er tildelt den enkelte avdeling eller kunde kan du også utføre INSTA-kontroller kun på den enes rom ved behov.
Vi etterfakturerer renholdet internt ved St. Olav, og gjennom å bruke Tenant i 10 måneder har vi fått forenklet dette arbeidet betraktelig gjennom gode rapporter som ferdig fakturagrunnlag. Dette gir en økonomisk besparelse gjennom tid spart, og korrekt grunnlag for alle avdelinger basert på faktisk kjøpt renhold.
Merethe Striger, Seksjonsleder Fagseksjonen, St. Olavs Driftsservice - Renhold
Ressurssider
Har du et spørsmål?
Fyll inn din informasjon her, så tar vi kontakt med deg.