CleanPilot Go er en app beregnet på renholderen. Dette digitale verktøyet gir renholderen mulighet og motivasjon til å utføre daglige oppgaver mer effektivt.

Ved hjelp av appen blir renholderen papirløs og får enkel tilgang til digitale og visuelle arbeidsplaner med fargekodede plantegninger av hele bygningen på nettbrettet. Disse interaktive, visuelle arbeidsplanene kan enkelt oppdateres og omfordeles blant ansatte. Renholderen får også en tydelig oversikt over dagens oppgaver og kan enkelt dokumentere arbeidet, registrere avvik og kommunisere effektivt med leder og medarbeidere ved hjelp av appens integrerte meldingssystem. Appen bidrar også til rask og konsekvent opplæring av nye renholdere, noe som resulterer i kostnadsbesparelser i forbindelse med opplæring.

Appen kan også brukes av ledere til å forbedre støtte og oppfølging for sine renholdere. Det er også mulig for dem å omfordele ressurser basert på sanntidsforespørsler og håndtere kundebestillinger og spesielle forespørsler.

Med CleanPilot GO utvides renholderens rolle til å inkludere vanlige vaktmesteroppgaver – de blir driftsorganisasjonens øyne. Alle aktiviteter dokumenteres, og disse viktige dataene kan dermed brukes av ledere og kunder til å fordele arbeidsbelastningen jevnt mellom renholdere, optimalisere levering og tilby aktiviteter med merverdi.

Vi skaper verdi for Renholder!

Digitale

Digitale renholdere gir økt stolthet

Digitale

Enkelt å dokumentere ekstraarbeid og avvik (synliggjør merverdi)

Digitale

Fra renholdere til servicemedarbeidere: “driftsorganisasjonens øyne”

Bedre fokus – økt sikkerhet for riktig arbeidsplanlegging 

God egendokumentasjon – skaper trygghet

Er med på å skape riktige planer, eierskap og rettferdig arbeidsplanlegging

Bedre oversikt over egen arbeidsdag

Forbedret kvalitetsarbeid – INSTA800 – unik støtte for egenkontroll

Enklere kommunikasjon mellom leder/medarbeider/kunde

Kontakt oss

8 + 1 =